Sunday, October 10, 2010

lennon,bai,aled dan kawin

Sempena birthday john lennon 9-10-1940(sumber wiki) google keluarkan google bar yg menarik.

Anyway sempena 10.10.10 ini gerenti ramai yg amik kesempatan utk kawin.kawan aku yg bakal kawin adalah aled dan juga bubba.

Sapa bubba?Haa bubba ni suga mami tunang aku.Punyala spesel sampai aku kena bekongsi kasih syg(siap main geli-geli~ni aku tambah).Tapi aku tak jeles,sebb time2 aku xde,bubba ni tukang pengganti.So you guys get the picture how tight they are.wahh baca sini.(awat boh gambaq time tak grr....?err bila zaman grr?)

Anyway,all the best to bubba.hangpa yg lain tunggu nanti sure masuk melodi woo!

As for Aled!All the very best.Aku tau hang tekejut tp benda baik no worries la.

10.10.10 pergh mmg digital.high low high low high low,6 bit kalau tuka decimal 2+8+32=42!...ok wateva.

All the best to you guys!

No comments: