Wednesday, September 29, 2010

Angan-angan gua

Dulu aku peminat setia kereta dari bavaria terutama E36 M3 EVO 1996.Aku ingat lagi Miss Nina alah yg nyayi2 tu.Dia minat M3 cabriolet.Kuasa kuda kereta ini adalah 321bhp,enjin inline 6 OBD II double VANOS.Mmg yummy.

Pastu kuar pulak E46....tahun 2000.okla dah kurang kotak2 tp aku minat yg versi kotak lagi tp 2003 kuar E46 M3 CSL....pergh...mmg yummy.

So dulu kuat berangan,pastu bila dah got hit by realiti hahaaa....mimpi la aku nak beli kereta.Kereta not Ferrari Red pon aku pinjam je.Bawak kete tunang aku tau.Tapi aku tetap nak berangan dptkan A4 2.0T ini suatu ketika kelak sebab BMW skang dah tak appealing kat aku.Harusla AUDI itu berkahwim dgn Oettinger.ohhh....


Lepas tu utk stay true harusla ada sound system rumah(rumah pon xde lagi tau)

nampak tak vacuum tube amps?!pergh....amacam angan2 aku?turn table harusla ini

Rega P3....bunyi mmg world la sebb pakcik aku pakai tapi kaler dia tak meriah mcm ini la.Tone arm dia pon dah mahal....monostage lagi....pffttt.Tkpe dpt ini pon jadi la kan....lojik sikit.ipod tu kompem bukan aku punyala...teman sebelah yg punya.

Sekian dulu angan2 aku...semoga satu hari nanti termakbul.kalau tak takpe nama pon angan2.

No comments: