Monday, August 09, 2010

Selamat berpuasa.Kawal napsu!

Alhamdulillah,bertemu kembali dengan Ramadhan.Kali ini aku di Sabah.Sepangar.Nun agak jauh di sana kelihatan Shangrila dan Nexus Resort Karambunai*berapa kali aku nak ulang daaa*

Ok aku dah bertungkus lumus updet dan edit resume aku.Aku pon tak tau kenapa but I did it anyway.Bersawang jobstreet aku punya resume.Panjang berjela jugak project involvement aku.Tapi poyo je kot.So lepas ni aku nak terbangkan resume.Agak2 kalau ada lubang pekerjaan bagitau aku.Ura-ura mengatakan kompeni dpt job lagi.Wallahualam...dapat bagus.Dapat ke tak...aku tetap nak test market walaupon gaji and elaun naik.Tak salah mencoba!hoyeahhh

So sebab aku rasa diorg boring,diorg lantik aku jadi bilal sebab dah nak bulan pose.Ciss,dasar penganiayaan...keji.huahua.Alasan sebab ada janggut aku tak boleh blah.Wak ada jambang lagi.Takpe aku terima.Siap korang aku buat duty roster bilal bertugas.No mercy!huahuaa

So kepada semua selamat menjalani ibadah pose.Bulan tebaik utk reflek,quit smoking and slow down.Jgn sakan membeli belah.Kalau yg nak kawin takpe.huahuaa

Ok kepada muslimin dan muslimat.Selamat berpose.InsyaAllah tahun ini beraya akhirnya.Kalau tak aku tahu sapa nak salahkan!

No comments: