Monday, August 30, 2010

Entri dekat nak raya!

*ini gunung balu kina,sabah bahh*

Alhamdulillah,aku masih dapat mengecapi kebahagiaan berpuasa pada tahun 2010.InsyaAllah ini last call puasa as a bachelor juga.Dan dapat pulak beraya.Aku nak beli baju melayu tapi TDJ atas sebab2 tertentu.tapi yg penting aku dah beli cincin,bayar utang,beli kasut kulit hitam sepasang(finally),seluar 2 helai.Dah aku dah puas hatila.Cukupla.

Anyhow,saya ingin amik kesempatan ucap terima kasih kat sasha kembang,nizar dan CKD sebab tadi bukak pose kat umah diorg.Sasha nasik ko sedap!Sekian rebiu ringkas aku.Aku takmo puji lebih-lebih takut kembangnya makin menjadi-jadi.Laki hang macam biasala,seronok layan dia bersembang.

Juga,tengkiu kat Cik Tunang saya dan Bik Jah yg ada dual citizenship.Indo~Malaya. Cik Tunang angkut saya pi facial(teori aku:tanda-tanda feminisation lelaki,sama seperti gaya metro seksual)....akan tetapi aku admit mmg best,relaxing dan beauty is pain!Credit kepada kaum wanita!.......jgn cerita bab beranak.itu kompem universe lain punya story...tak tercapai akal kaum adam yg suka "menembak" tapi tak reti mengandung).Jadi kalau bini,adik pompuan,gf,tunang wanita dan yg sewaktu dgnnya nak pi facial/spa silala accommodate.Kalau ada $ lebih,belanjala depa.

Kepada kengkawang,kalau aku anti sosial mcm takmo pi buke pose kat luar ke,tak join pape ke,aku saje.Memang nak dok umah rilek2 sebab baru balik.Lagipon aku jadi malaih sebab leche nak solat....jenoh berebut and most of the time tak selesa.Harap memahami nooo.

Kalau nak main futsal pon masih malas ditambah kasut aku tak tau dok mana.Aku malas nak cari sebab store besepah dgn brg adik aku yg nak pindah rumah.Bilik aku pon sepah dah kecah(tp bilik org tu lagi worst....heheh) sebab dah tak boleh jadi bachelor pad.Itu arahan bonda.

So persiapan kawin masih on the move.Sempena bulan mulia,aku berdoa everything goes well. Aku cuak cuak suke!It ain't easy but susah-susah dulu,senang-senang kemudian.Sesusah susah gua,ramai lagi yg jauh bertiang-tiang lebih susahnya.Maka bersyukur la dan jgn cepat nak komplen.

Erkk...gua tak bayar zakat lagi!


*kuruih sikit sebab pose*

So dengan ini aku akhiri entri.Sempena bulan mulia,aku nak mintak maap siap-siap esp kat Allah sebab aku ni hamba yg ungrateful walaupon tiap-tiap dapat bgn tido,hirup udasa segar tp asik buat mistake je.Kat mak bapak aku jugak,adik-adik,kazen-mazen,pakcik,makcik...aku tak sure depa baca ke dok blog aku,kat tunang aku Cik Anies Kamardin, yg aku sayg.kengkawan,jiran tetangga En Buih homies sejati,pembaca blog yg silent dan hingaq,Mak CKD yg bujoq2 bulat,kaum kerabat 243,Rafiqa yg dok brussel,dan semua semuala.Takkan nak type sume kot?Kalau salah silap che mintak maap nooo.Maaf zahir dan bathin.

Selamat balik kampung,berhati-hati di jalan raya!Lepaih raya pulak kot aku updet blog.kot la kot....

XOXO

Kalau angpa nak bagi duit raya,aku alu-alukan.Terima kasih!




No comments: