Friday, March 26, 2010

mental yg perit lagi worst dari fizikal

hello.its been a while since i last blogged.

i'm currently at sea.offshore miri(near shore actually,less than 1km from the shoreline).i'm blogging from my cabin on my bunk.pretty sempit.

the damage so far,i'm pretty charred,burnt my fingers *ouch panas woo* and some minor burns on my thigh*this one hurt even more* ,scratches here and there ... biasala

food....hurmmm ok.

kena basuh pada kadar capacitor cas dan di cas.*tabah beb tabah*....gua senyum dan mengiyakan ajela.aku bukannya handal ........... lagi.sabau sabau.

keje ini dinamakan trenching.in layman's term,ini projek perparitan untuk paip minyak.pipe lay dah tahun lepas.sebab kat sini cetek.ia harus di "tanam".so kena korek parit utk dia. guna trencher machine.so ini projek buat parit utk paip minyak sebab kawasan cetek byk kapal-kapal nelayan lalu lalang,takut sangkut pulak kat pipe tu haaa...so kena kambusla sikit*padahal xde pape pon aku rasa*...langkah berhati-hati.

....sumpah sangap.aku pon tak tau nak cite hape.sekadar bekongsi kisah sesikit.okla aku nak makan then tido.aku takmo gosip keje.bahye!hauhauhauuahauahuaaa



No comments: