Thursday, March 11, 2010

hari ini dugaan mental

hari ini saya ke miri.

hampir miss flight(1st time) tapi aku miss solat subuh(padan la muke!maka...i would aspect a shit day!)

baggage aku tak selamat(kena pos)

naik terus tido.penat berlari ke pesawat AK AirAsia babi.*hins hins hins*

bangun lapa gile(tak sempat orde time terbang)

sampai hotel terus kena call tanya katne(terus salin coveralls)~terus besiap utk keje,masih belum makan

sampai yard kena sekolah sikit dgn taiko(masih lapar dan belum makan)

sambung penat panas dan berpeluh sampai petang(ok sempat makan sudah)

skang aku blog kat hotel sebab aku ada broadband sendiri baru beli semalam

happy sikit

hari ini memang dugaan mental.


tapi...

syukur je sebab sesusah susah aku,ramai aje yg lagi susah.

walaupon kena sekolah dgn taiko at least tak kena maki.lgpon diorg kena wat benda normal,aku selalu kena benda pelik sikit pastu kena sekolah atas sebab2 yg aku pon musykil.layankan aje.nanti suatu hari nanti aku terer la~memang dunia tak adil dan memang aku tak wat keje bukan utk pujian.

baju takde tkpe esok sampai gua sempat selvage selai dua baju.harap2 selamat sampai!

semarah-marah aku kat tunang aku takdela jadi perangai org gila meroyan marah mcm naga sembur api.time kasih tolong anta.lenkali kalau lambat xpe I will ajak my parents ke teman or naik cab je.lepas ni boleh standby ada plan B.

meon time kasih sebab tolong post.

yg lain time kasih sebab baca.

end

2 comments:

Hadriegas said...

rinduunyer kat awaaak..hua2

sharkpitt said...

saya ponnn rindu kt awak