Tuesday, October 06, 2009

Berbeskal....kayuh kayuh jgn tak kayuh

Pernah tgkkan kamu cite lakonan kevin bacon~Quiksilver?


Kengkawan2 aku gile beskal.Tak caye baca sini.http://berbuih.blogspot.com/2009/10/gempa-bumi-di-subang-jaya.html

Maklumla sume makin boroi dan tuwe.Tuwe sebenanya jatuh kepada Xul Kening.Yang lain tu age is catching up.

Aku pon berminat sebb tu ada rasa dan perasaan ingin beli Basikal Scott pakcik aku.Sebb kalau beli baru mahal.Aku akan cube bodek try utk beli beskal ini dr pakcik aku sebb aku tgk its collecting dust.Bukan ape kesian.Tapi aku try mintak dulu.Kot2 free.Sebb aitu dia bagi amp Rotel and speaker Kirksaeter dgn free.So x salah try mintak!hahahaa
Boleh aku beriadah dan kuarkan peluh.Tapi....
*masih nak beli tali...gagagagaga.dok nak beli sampai ateng dah benti keje
*kasut madrock,kasut madrock!

Anyway,dalam aktiviti blog hopping aku aku jumpa ini
http://klfixed.blogspot.com/

Ini baru macam kevin bacon!
First,beskal diorg ni stylo giler weih!
Second,ini mcm embracing a lifestyle hidup mati makan basikal!
Third,mcm best giler!
Fourth,aku rasa ni mesti mahal*gulp*

So pembeskal,meh educate aku sikit.iye kamu!
Ok aku perasan xde gear system mcm mountain bike so lainla.Apa beza beskal ni dgn road bike? ke sama jek?

Sekian post aku!

p/s:Belakang masih sengal.adeih!Walaupon time ni aku kekurangan kasih sayang tapi ini timezone diam adalah pintar.


http://4.bp.blogspot.com/_TaO2-zXKeNQ/SZO35yFrvLI/AAAAAAAAA9U/eQuiQUeolKc/s1600-h/clp00068r.jpg

*mat rempit ada bran tak?

2 comments:

keptz said...

beza beb road bike ada gear dan ada brake beskal nie takde break nak break ko kene slow kan kayuhan ko or senget kan tayar..beskal nie selalu digunakan di veledrome seperti yang digunakan Azizulhasni Awang pelumba beskal negara yang sungguh hebat dimata dunia

pemilik yg malas said...

woooo cenggitu rupenye.aku x prasan pulak ketiadaan breaknye.

time kasih ahli beskal