Tuesday, October 06, 2009

Dulu lain sekarang lain


*gambar "hiasan"

Akibat aktiviti tido atas kotak(kadang-kadang) atau tido duduk depan kompiter,belakang gua sakit dan sengal.Anyway menggunakan khidmat "power lantakla",maka wat donno.Kalau aitu aku rasa kurang kasih sayang,pepagi tadi aku rasa mood yg upbeat(hepi pulak) dan nak maki pada tahap dewa walaupon sakit dan sengal lagi blakang nih.Ok enuff about me.

Tatkala aku belog jumping pada kadar yg berjaya gua terpikir

Kenapa zaman dulu time org2 kite aku kira cetek ugama(time mak aku pakai short skirt,budaya hippie is the shit~boleh isap ganja dgn beleluasa,suar bell bottom,skinny jeans~dah masuk zaman azroy,time apa barang pakai tudung~pakai selendang jek nampak rambut ala shahrizat/siti nur,standedla pegi teadance~apa barang clubbing?,malah kite jelajah belakang lagi zaman pilem p.romlee takat minum gin and tonic tu,sekolah asrama aku zaman itu turut ada champangne fountain and annual ball~best tak?,gambar pon black and white lagila)this piriyed off sorts

mak aku bilang time2 nih walaupon org kurang pendidikan ugama tapi tapi mmg jarang sgt ada kes bunuh2,rogol,merompak,kidnap,inses dan yg sewaktu dgnnya kat malaya?Nape agaknya.Kirenye skang lagi worst?

Apa teori anda?

Aku punya teori adalah
~byk sangat sajian cerita brutal.sebb aku pikir zaman 60's,70's dan 80's efek kesan brutal adalah worst.maka org tak rasa nak tiru.and zaman 80's byk cite feeling tangkap leleh atau cite hantu yg best esp lakonan noorkumalasari.cite hantu yg dok kat banglo tu.kelas!

~byk sgt itu x boleh ini tak boleh atau moral policing oleh pihak tetentu *ehem* maka org rebel.sebb bagi aku mereka ni adala pervert yg sebok nak tgk live telecast aje.kalau betul nak elak nape tak tggu jek kat port beromen pastu sebelum pape jadi ckpla..."eh tak baik tau!balikla kalian".ni mesti gak nak tunggu org "buat",tgk dan tangkap.
*ini temasuk tak bagi tgk konsert.

~rat race yg tak berkesudahan,gaji ciput,barang mahal,stress tension so rasa nak bunuh org.tgk jek muke org nak pi keje pepagi.........muke nak makan org.

apa lagi teori korang?meh contribute...

No comments: