Tuesday, October 06, 2009

Mabuk percuma uweeekk!

Tadi mak tepon.Dia tanya camne cuace?Aku ckp cuaca bermain-main.Dia kata dia terbaca weather forecast mcm tak best.Memang tak best!Awek juga ada sms tanya camne.

Esok Asam peksa.Dia adik bongsu.Aku ckp buat yg terbaik.Bilangan "A" hanyalah bilangan semata-mata kata aku.It does not determine how good you are.Itu cuma system.

Bulan oct juge merupakan bulan b'day gf.Tragik sungguh I won't be there.17th Oct.Ada rancangan party mungkin.Rujuk belog beliau.

As I'm typing dan tak besiap utk ke keje nih.Angin dah mula buat bunyi pelik giler...wisel wisel.

So aku nak try haplod vid.



setelah berjaya...aku pon rekod lagi.patutla next shift mabuk percuma.Ini baru sikit

ok one more time.ini pandangan dari tower tempat aku keje!



huyooo dah hujan lebattt!!!!nescaya tak pegi tonite atau masuk shift pukul 1 pg!

Aku sebenya pelik..kenapa time2 cenggini nak wat jugak pojek?haaa....kan dah kena weather standby.gaji jalan....ini sume tektik pihak atasan eh?tak baik tauuu.....

*kuat giler angin!

No comments: