Thursday, June 05, 2008

lagu untukmu

aku masih dalam mood jiwang aku ni.lagu ni aku utuskan khas buat irina(note~dia bukan awek saya tapi saya tetap menyayangi beliau ok?kami masih berkawan baik dan keluar sekali-sekala)



Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan slalu memujimu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

[Reff:]
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna... Sempurna...

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

[Reff:]
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna... Sempurna...

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

shafik feels that this is very very very touching and meaningful song for that special someone!

memandangkan phone 1G dah penuh dgn msg yg lalu yg aku simpan aku rasa baik aku simpan kat alam siber maya ini....so aku bleh padam kat phone aku!

berbaring mengira bintang harapan,
di langit terang,miss u sayang!

~she was a "Pantuner"

this is in french(dia belaja jugak!adik dia sekolah kat sana oo!)
Je t'aime toujour.Enjoy classes sayang.Bisous

aku takdela paham tapi aku tau i love you ni!pastu yadda yada tatau

pantun lagi:
Kura-kura dalam kotak,awak hensem jugakla botak!

Budak2 main ceper,study biar dpt 4 leper(4 FLAT!gotit?)

ada lagi tau!

Pendek bulat budak comel,
Suka pada si keding tinggi,
Eventho saya kuat mengomel,
Awak layan jugak macho sekali!

Telinga capang si rambut berus,
Yang penting hatinya tulus,
Akhlaknya bagus,
Baru bahagia trus menerus

2 comments:

=eDa= said...

nge nge nge what the sound is come out and in ??still love her but cannot love her ??...

" the walls we build around us to keep out the sadness also keep out the joy "

sharkpitt said...

pelik tapi benar....i have no qualms on that.