Wednesday, June 11, 2008

yesterday was history...

http://finifenmaa.files.wordpress.com/2007/04/confused___by_mushy_pea.jpg


Yesterday i had spent almost the whole day with her.she woke me up.so i just go hit the showers!
(shafik wouldn't want to see her all busuk,tak mandi,taik mata melekat wouldn't he?)

so she is leaving for singgah porah with a bunch of girls(women?) and man(most of them tak sunat~usually aku refer sebagai kulup!hahahaa)
(shafik1~nampak gayanya tuan besar sedang senyum sinis!kulop kulop)

apa-apajalan(anyway), we had a bom meletup kebaboo outing(blast la!).here is the situation being together but not together
(shafik2 kepada shafik1~beb!camne tu beb?)
(shafik1~itu maksudnya..........urm.....entahla.macam ada pape tapi tade pape!tak kompleks ke?)
(shafik~kompleks la....tapi aku hanya berserah pada takdir.hati kata sayang.perasaan pon sayang.mestila sayang....tapi keadaannya kami tidak bersama!)
(shafik101~boss aku ni mmg pelik sikit orgnya kengkadang....)

we went to cenieleisure,cineleisure aku tak surela yg mana satu yg ke-2 tu lagi betul bunyinya....tgk cite kungfu panda.walaupon hanya kartun ia byk mengajar kite supaya percaya kat kebolehan diri.kengkadang kite ada kebolehan atau keupayaan yg kite sendiri tak sedari.org lain sedar tapi yg plg utama diri sendiri yg mesti sedar.kalau tak serupa jek tak payah ada kesedaran.

aku pon tak sure la ada ke org yg baca blog aku ni....sebab mcm aku ckp erk tulis dlm karangan seblm ini statistik 2-3 je org baca secara amnya.
(shafik101~silalah kecualikan blog2 power mcm MT ke,rantings ke,si yasmin the storyteller ke!itu liga premier.)

si dia yg masih menyayangi aku
(shafik berasa gumbira disayangi walaupon kengkadang berasa jeles dgn kawanan kulop)
(shafik2~saya mencadangkan mereka bersunat kalau tak ko asik panggil kulop jek!)
(shafik3~teringat guru bahasa melayu/malaysia cikgu rahim "rambo" yg selalu pernah mereka cerita kulop besar dan kulop kechil waktu F1....kami hanya gelak taktau apakah itu kulop...)
(shafik1234~korang takde kulop sebb tu la!hahahahahahahahah)

akan berangkat ke singgah porah
raqi rosla pula sudah pulang ke daratan dr lautan
si gel pula tak turun dr langit
shafik masih mencari kerja
tetiba pula teringat ramai rakan taulan

shafik rasa entry ini ibarat sampah
ayam tak patuk
itik tak sudu

okla....aku merepek.babai

5 comments:

Unknown said...

encik sapit, aku link kat blog ko yer..

Anonymous said...

marah toi hang dgn kulop no...
elek bro..
hehehe

sharkpitt said...

marah dah hilang

sharkpitt said...

xamadx....silala link kan.no problem!

Anonymous said...

dalam byk2 mende yg u put kt blog ni ...yg merepek ni jugak aku bace sampai abes.. mereng sejekap.. adess..