Thursday, September 29, 2005

weird

pelik tapi benar.busy la tu.suria tak blog!awek cun an ini adalah kawan saya yang bakal berkahwin.suria ni putih macam casper sebab dia ala~ala putih glow in the dark!tapi waktu kat sekolah rendah dulu dia...

adalah seorang prefect di bawah kekuasaan telunjuk Tengku Erina.waktu itu aku nampak tengku erina tu macam diktatorlah bukan la macam Adolf Hitler dan gerakan Nazicism atau Mussolini dengan Fasicm tetapi dia memang gila kuasa.Ramai jugak yang menunjukkan interest yang tinggi terhadap Tengku Erina(aku tak faham?bingung sih!) tapi aku tetap syiok kat Irina.sekarang dia awek aku.Irina pernah berkata Suria tu lawa.Dia berpendapat sedemikian semenjak sekolah rendah lagi.Sewaktu Suria kanak-kanak lagi.Razman pulak ada skandal sandal rahsia dengan Tengku Erina.Sekian sahaja cerpen BM saya.

God I think my former BM teachers would shed blood tears upon knowing my state of BM has deteriorated immensely!hahaa.My English is a way of pace compared to my SPM years!

I had a dream last night.I met Jumy.He showed me his new phone.Urm,not exactly the W800i but its funny.We used to have VCR tape covers for our pencil cases.I'm my dream ,Jumy had the cover as a pencil case,a walkman discman and yes as a phone!hahaaa.It was yellow in colour.
There is a small slide open compartment to all the play stop skip etc button.hahaaa.the usual gizmos.I didn't see an infrared or USB port or other ports.The phone speaker is on the side.Macam N-gage tu!hahaaaa....macam-macam.Not exactly a wired world Shafik but hey....oklah tu.

So till lain kali.Teruskan kehidupan anda dgn ceria.Tata



4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

shafik u pelik.enuff said.ahahahahha

sharkpitt said...

there i got again.been spammed again!haha