Thursday, June 09, 2005

HHHmmmppphhh

Aku kebosanan tahap cipan!I guess after finishing this piece I'm off to KLIA.I have to pickup my folks and my youngest sister.Finally,they're back home!Heheeee goodies goodies galore.Ops lupa pulak!They're back from umrah.Not just some Disneyland vacation!Bila agaknya aku boleh ke Disneyland hah?Bapak aku pon dah ke sana zaman dia muda-muda dan tak berapa hensem berbanding sekarang.Ini buat aku jeles nih.Bagaikan....bagaikan,I can't figure out a suitable statement for that!

Wondering what are my pals up to?Gel almost 100% sure layan dating.Peah last time dia bagi msg jemput aku jadi tech crew band.Xul as usual ajak main futsal tapi I have to decline since demam yg parah juga.Jumy dah balik dr Penang kot!My mathematical friend(the only logical woman being!)hilang phone canggih,bebudak total yg lain wa tak tau,forum and chatroom smsaholics agak sepi.......agaknya semua olang busy kot?musim busy agaknya!Takpon demam AF3(yuck!)

I should have slept longer since flight has been delayed.I got a very weird dream though.My girlfriend and ex-girlfriend was innit....SPOOKY!SPOOKSVILLE!eeeeiiiiiiiuuuuuu.Pelik tapi benar.Mainan tidur!Relax no eroticisme(main belasah eja je nih!)...eroticsm...whicheverlah.Maybe its bacause of my cough syrup(yummie!)

Kesimpulannya,esok lusa I have to hang out and layan a cuppa or two teh tarik(s).Maybe weekend nih la kot.Banyak sangat running around.Tak chill pon!That is so not me!

Oh!Btw,I cut my hair for nothing.Uniten tak layan pon my appeal utk sambung belajar kat situ.Takpe tompek lain ado.Nasib baik jugak dapat!Ada chan nih utk memperhebatkan diri but still I miss my longer hair!Darn it.

Okay I guess I'm off to KLIA then.Tataaaaaatititutuuuuuuuu

No comments: