Saturday, October 30, 2010

Berlari-lari adalah memenatkan

*harusla posing sblm mulakan larian*
Jeng jeng jeng.......

Wah berjaya menghabiskan larian 5km besama tersyg,anak pinjam dan ada bibik hot selaku jurufoto yg tak lari.Dia tak lari sebab keberatan.Berat apa silalah go figure.waka waka...so kami pi dapat glow stick woooo!!


*jurufoto berwibawa kami..HOT..kalau gelek HOTTER*


Ehemm...kembali pada topik.Larian ini bertajuk UM Fun Night Run.Program amal utk tabung ex national athletes.Bagus tu.Ehh

Jangan lupa kengkawan lain....

Ok...cukup cukup....mari mulakan larian


*kekasih melambai ayang,ayang bukan aku*

Ok so lepas organiser tekan hon maka berlepasla pelari.Wanita lari dulu *ladies first* bak kata omputih.So berlarilah mereka....

Pastu lelaki plak berlepas.About 15 min kemudian.

*sempat posing sebelum hon dibunyikan*

Ok hon dibunyikan.Aku berlari-lari anak aje.Pacing bak kata omputih.Bapak ramai jugak yg pantas berlari.Aku lari rilek2....start dari pusat sukan UM...kona kanan menghala ke pusat asasi sebelum berlari ke main road....aku masih maintain,hahaaa....ramai jugak yg aku potong temasuk kaum hawa yg lepas dulu.Aku paham....penat.Sambil sedut udara kat idong,aku meneruskan larian.....fuhh.....dari situ lari lepas fac engine,hala ke fac sains.....hala ke 7

pastu...alamak!mendaki.Urgh...ok masih gagah sampai fac it.turun bukit sikit,seronok...pastu...babi melanda......naik pulak!pendek kata,aku berjaya meligan kekasih dan singa.betul ada singa!Nanti aku tunjuk....

*berpeluh sakan,baju besaq ala hiphop,lenkali supply baju kecik sikit utk insan kerdil dan leper*

*bikjah dan tunang*

*sapik,bikjah,anies*

*teka rambut sapa sama dgn saya?*

Ok kesimpulannya it was a fun run!Lepas lari kami pi makan kan 223.So jomla lepas ni kita join ramai-ramai!

It ain't about winning but finishing what you start bak kata Dato' VIP tu.

*so kami dah sesama berpenat.this is a sweet and sour picture!*

Anyway tak lupa diucapkan selamat hepi harijadi ke mummy to be sarah.Sori kami tak dapat pi.Nak lari kesana tapi tak larat.Lgpon tak masuk route.Bikjah....jgn marah eh?hehehee

3 comments:

rawsktar said...

kenapa saya nmpk gemok?

sharkpitt said...

baju besaq mungking menampakkan kegemukan.atau sebb makan byk pada malam sebelumnya maka kelihatan gumuk

ejah_shar said...

hahahahahahaha. sempat ye di hujung itu mengenakan saya. takpe takpe. nasib baik kenyang dgn nasik lemak lepas tu. walaupun di hanjeng dek anies separuh mati.