Friday, July 23, 2010

aku dan kikeh

Salam,

I just got back from Labuan and I'm bloody tired and drained.It didn't felt that way,now that I'm home man it aches here and there.Also for the record I'm not horny.LOL.

Anyway,my mob point is Labuan and I'm off to Kikeh.Where is that?Here have a look!

It took the team approximately 8 hours from Labuan to the Kikeh field,sailing approximately 8 knots(as told by the Captain)

Anyway,aku pi sana untuk check rantai yg pegang kapal ini.Jap aku uplod..haaaa

Haa ini dia.Gamba ni sume aku amik kat intenet.Gamba aku amik atas kapal,aku uplod fesbuk je.Kedalaman air kat sini 1400m(kami joging lagi jauh wooo....)

Laut sini dalam,tapi lebih mendalam kesan terputus dgn hubungan dunia luar.Kesian tunang, tapi nasib baik kejap,kalau tak dia meroyan(menurut kata kengkawan-kengkawan terhampirla)

Work is work.Tak payah la elaborate.Bukan aku pi melancong

So dalam sejarah offshore ini yg paling singkat aku rasa.Sakit-sakit badan masih lagi terasa....tak dan nak rest....huahauaa

Okla sekian dulu catatan perjalanan pelaut amatur.

Jom pi tidoq




3 comments:

Anonymous said...

huhu, sian tunang

Sasha Sharifuddin said...

balik pegi spa..urut!best!hahahah!

jangan kene tangkap masuk '999' sudah ok?

take care pakcik che!

Unknown said...

style! hehee nanti keje aku nak gi offshore gak kekeke