Monday, June 21, 2010

Semak


Hari ini aku penat.Aku baru saje balik dari t'ganu naik keta kebal.Penat tapi kami sampai in 1 piece.Alhamdulillah

Hari ini jugak aku pissed off sebab

1.Aku tetinggal suar 3/4 yg cool cap puma.
2.Jaket aku pon tetinggal

This is so not me.Maka aku pissed off and very disturbed.Tapi akhirnya aku pasrah dgn ketentuan Ilahi setelah berjaya menenteramkan diri.*Moral,dah pi beli lain!*

Jaket aku selamat aku soh Misnan simpan.Suar aku,entah gone with the wind.VAVIS*nak jugak bgtau tak puas hati,dah kena beli lain pulakkkk!!!!*

Aku balik,handal portugal belasah 7-0.mak aku yg cakap.Tapi north korea je pon.Jerman pernah bagi saudi 8-0,tak menang pon world cup.Bukan apa,aku rasa model spenda dia tu sampah semata-mata.Walaupon nama Messi bunyinya semak,mamat ni lagi power la wei!





Dah mari mandi.


No comments: