Sunday, June 20, 2010

aku dan world cup di pesisiran

Aku dok atas vessel bernama PG7.Sebuah barge kokak milik sarekat.Aku dtg kejap.Nak demob(bukak barang simpan).

Sangap sebab takde astro tapi nasib baik ada insan2 kerdil yg sanggup bertungkus lumus dptkan broadband dan daftar pastu ada live game streaming.Memang org sanggup go to the extend gara-gara world cup.*Salut ala Nazi~sokong german~

Tgk kat galley.Best sebab tahap gamat dan kecoh!Namun tgk dgn kekasih is the shit walaupon umah aku ada astro byond~HD tuuu

Pasukan Holland/Oranje yg sama kaler dgn oren stesen bhp tu dah sah kompem.Habis team adopted country aku German dihanjengi.Takpe hero kalah dulu.Tapi kalau kalah lagi?Hero mati.End of the road la.

Ghana dah berperang dgn Aussie.Memang aku nak Ghana menang sebab nanti lawan German tayah struggle,boleh diorg anto 2nd tier sebab dah qualify.Adala chan lagi German nih.Tapi babi dgn 10 org Aussies pon takleh makan,siap aussies main chantek 2nd half(pendapat akula) tegugat Ghanaians tuu.Aussies berjaya baca game diorg.Defend mantap.Iskh kalau kewell tak kuar,ada chan sume boleh qualify from this group.So looks like Ghana top table.German tanks sure nak bermatian mcm time lawan red army of russia time nak tawan stalingrad.The lost back then....its all in the history books.

German ibarat pancut awal.First game mantap.Foreplay excellent 4-0.2nd game where it counts...alamakkk....PE la plak..Lame ass...sucks shit..Maybe sebab klose went out.Podolski memang layak jadi bodohski.Patutla inconsistency dia ni,Van Gaal tak bagi main sgt kat Bayern Munchen.

Selain diorg Argentina I like.Not a big supporter but I prefer them to brasil.Rasa mcm brasil ni poyo la.Pompuan yg konon fan minatla sangat(esp firsttime sportscaster pompuan lagi satu is england...like wtf?).Tapi sekarang aku rasa trend ke Portugal sebab ada faggot Ronaldo model spenda.Selain itu diorg suke jugak kat players Itali dan juga Spain.Tanya pasal pemain kulit kaler hitam...sure tatau punya.Kalau tau,itu wanita layan bola.Jangan lupa ajak kawin!Kalau tak rugi wiken korang.

Ok masa utk tido kini kembali.Esok ntah apa progrem.Harap2 boleh makan ikan kerapu lagi.Selamat demam world cup!


1 comment:

Sasha Sharifuddin said...

dah boleh ganti 'sugardaddy' aku dah review bola kau ni sapik!hahaha!