Thursday, June 17, 2010

musafir di perantaun

*angin sepoi sepoi bahasa kipas siling*

aku kat terengganu.bosan pada tahap alakadar.pepagi tadi naik flight firefly.macam biasa la nak pi epot kena naik fellali merah.stewardess dia tak gojes tapi sangat pleasant.kiranya aku mode musafir di perantauan.memula kena naik kapai pastu cancel.

pros:boleh tgk bola,makan sedap sikit.

cons:duit sikit sikit dan sikit.bulan ini adalah sesak.kena mata duitan sebab nak kawinla.pastu kena sapot makan sendiri.apa barang?

ok disebalik tabir keje yg tak sudah sudah.aku sebenanya semangat nak test power salad ayam kerbau sambil tengok bola kat tingkat 4.namun tak terdaya.

ok sebab sekarang musim world cup so mari cerita world kap.aku saport german sebab aku suke german dari dulukala esp tang german engineering.berangan pon nak beli 2-3 bijik kereta dari sana tapi kalau dpt 1 pon aku dah syukur.so buat masa ni maintain berangan je la.

tgk diorg main hantam aussie 4-0 amat puas.harini plak tgk argentine berpesta 4 bijik jugak.dah nampak best sikit.main as a unit,tapi nasib baik jugak defence korea selatan besepah.kalau tak susah jugak tu.messi is messy.memang semak.power power tapi still aku kagum dgn german.spain harap2 tak jadi the perennial under achiever macam the pasukan oranje.harap2 lepas ni boleh belah la main.

tapi....kalau world cup team underdog sampai final layan jugak woo(*mimpila weih!)...anyways,looking forward for the upcoming matches.dahla jom enjoy world cup lagi dgn insan2 tesayang!

ohh aku sayang kamu!

2 comments: