Tuesday, June 01, 2010

happy birthday sapikkkkkk!!!!

Besawang blog aku.Sebenanya ni versi edit.Aitu dah tulih tp terbengkalai....so ini sambung balik la

I've been gone for a short period but it felt long.Memasang alat di tengah lautan amatla berbeda dgn pasang dekat area2 pelabuhan atau anchorage.First,is sebab kelecehan.Second,a very short notice.3 hari mau siap up and running tanpa masalah....maka itu sume adalah undangan masalah sebab menatang ni sume las menet.1,2..........tabah!

Keje aside.If really feels good to be back.Walaupon kurang sihat.Rasa lebih sihat.Aku rasa trip ke Tangga Barat is by far the paling jauh.8 hrs crew boat ride.21 hrs kalau naik supply boat.Line talipon mimpila nak dapat.Seb baik itok telah selamatkan aku!Kisah sebalik itok boleh baca kat sini

So aku balik dgn skuad yg telah ke lang tengah.klik link kat sebelah number 2 dari atas kalau nak baca

Ok,anyway ni fisrt time since keje laut aku ada time besday aku.1st time jugak aku selebrate setelah bertahun tak selebret.Nothing gempak macm pati gothic(not even close) tp ia adalah seronok.memula makan dgn pasukan 243,pastu jadi model peah.tunang saya bagi kad besday dan juga jersi liverpool yg baru!saya suka.tp manager yg best dah blah la plak.

moral:jgn jual kelab bolasepak kat org amerika.dahla panggil soccer,they know nothing pasal footie.

Aku tgh semangat nak kawin sebab dah time sgt sgt dah kot.kalau boleh cepat nak aje.gatai!tapi tkpe...rilek.

Ok skang aku agak risau pasal kesihatan sebab kolesterol aku tinggi.bahye.so setiap hari kena makan oats dan eksesais.kang strok dan sakit jantung susah.camne aku nak jaga daling aku.so aku turut membaca artikel2 berkenaan esp lepas balik appetite makan aku menjadi jadi and back on track.huuu........but oso aku lebihkan makan sayuran dan buah buah.

penat membebel.terima kasih kat kekasih sebab bagi hadiah,peah sebab amik gamba dan juga gamba sensasi yg meletop,yg wish kat fesbuk,yg anto sms.....tengkiu tengkiu.moga moga kite sume panjang umo murah rezeki dan masuk syurga!ameen


1 comment:

en_me said...

aminn.. ihihi