Thursday, February 04, 2010

terpikir

Being a muslim,banyak jugak benda so called "happening" yg kite takleh buatla kat dunia sebab kang dapat dosa and masuk neraka simplified version aku la.aku yakin korang faham dan tak perlu elaborate.

so lets see kat sorga laki dapat bidadari dgn syarat kat dunia kat jadi stunt cock.so basically its gonna be like an orgy fest kan?then some riwayat says its the wives yg jadi ala pimp and hook up the man with the bidadari.so men are naturally sex craxy sampai kat sorga...

and women dapat all the gold,barang-barang cantik,perhiasan and what not,maka memang dasar material la.

pastu kalau makan,minum dia mmg champion la sesuai jugak dgn sifat mazmumah yg ke-2 ke pertama aku tak ingat.

arak pon boleh minum dgn rakusnya.tapi dalam buku tulih ckp bukan macam arak kat donia.siap ada sungai mengalir perbagai.

aku tetiba nak tulih ni sebab tepikir tentang mmg tabii manusia yg mmg Allah jadikkan mcm tu gamaknya sampai ke sorga itu yg kite dapat sebab kat donia dah menahan diri,napsu serakan so sampai sana amik ko amik!

karangan ni saje je sebab aku terpikir la.pastu aitu aku ada pasang cd bapak aku la pasal some fitrah kejadian manusia yg similar pattern Tuhan design.

No comments: