Monday, February 01, 2010

Super Supir Supra

Fuuu...........*hembos napas*

Penat tapi kepuasan.Sempena hari Wilayah yg aku sambut sebab aku lahir kat kolumpo aku pergi road trip dgn Bik Jah dan Rocksetar.Plan nak pi Sg Chilling as early as the bird *bukan aku yg ckp*

So kami punya early is sekitar jam 1300hrs.Ini mungkin timing birds of prey ...so kami berangkat selepas kabut kat uitm sah alam dgn kwsp dgn uitm sah alam balik just in the nick of time.

So meh tgk hasil gamba yg tak seberapa kalau guna sony ericson aku sure lagi power.Tapi BB pon boleh blah jugak.


anies di sebalik sapik.lepaih jugak dia sembunyi celah patik!

View kat sini magnificent.Cantik...cantik.Itu muke posing menahan kepanasan matahari terik.Gojes sungguh kamu!auwwwww.....Ni kat area Dam.

Puteri pon kena besiap tau


Gadis ayu...lesung pipit di bibir...ayu senyumnya menawan

Ni gambaq shiok lepas berendam.Sebenanya Sg Chilling totop aini.Kami ke sg berdekatan.Sejuk dan seronok tempat kitorg pi ni bersih.Tp tang masuk ke tempat ni amatla pathetic dan sedih.Kotoq!Babis betol.

Nak balik time people.Kalau jalan terus pi Frasers Hill

Iye kami memang sewiittt!

aku tgh perati jalan kamarudin.buruk gile rambut aku

Kesimpulan penat tapi puas.Dah riki riki.Banyak jugak tempat menarik kalau nak pi jenjalan esp ikut jalan lama.Macam cerita kereta-kereta disney tu.Pastu along the way ada some pit stop konon utk tgk scenic view.Jgn tertipu.Tak nampak pape sebab byk pokok.Budus punya lanskep arkitek.wakakakaa....

ok sekian majulah pekan koboi utk malaya.Kat pekan koboi takde jual bag coach.Itu kena carik kat ibukota.



2 comments:

rawsktar said...

hoiiii gambar sikat rambut taknakkk. hahahaahaah

sharkpitt said...

itula gambar kecantikan asli.hauhuahauaa