Tuesday, February 23, 2010

macam sapa

Kadang-kadang kite selalu refer certain characteristics dgn kengkawan and among kawan kawanla mcm set the standed la.so ni list aku la lebey kurang

Skema macam sapik

Horni mcm B/RH or R oso ken la...*huahua*

keji mcm ______ *shhhhh!!*

evil/cibai/cilake mcm "mulut besaq" *kalau dia senyum sumpah org kata joker*

tua macam xul

tabah macam mummy b

bijak macam jumy/fisha *aku rasa mereka makhluk bijak~dalam kumpulan sasaran aku*

genit macam rumet *makan byk sikit!*

feisty pon macam rumet *kecil2 cilipadi........pastu berpeluh-peluh-peluh dan peluh lagi kalau temakan pedas*

jovial mcm peah

kuat makan macam tokya

fatty "pon" mcm tokya

PR cun macam amad

Worst mcm _______ *bergantung pada group mana anda lepak JMP

Kreatif mcm rafiqa

Kept macam Sudin.Sudin pon macam kept.

Garang mcm Uncle Show!

Kalau tang gelak aku bagi shahir la.Raja gossip pon dia

Cool macam nenek akula.Tok teh

Ok idea dah habis.Nak gi jamban!

Sapa nak ganti aku pi konsert kalau aku tak dapat pi konsert?Dag dig dup!

1 comment:

Sasha Sharifuddin said...

nasib baik fatty cam tokya!hahhahahaha!

nnt JMP kita kaji lagi 'sape mcm sape'