Wednesday, February 17, 2010

15/02/2010-Love is in the air

It was bright,hot,sun shiny day.Windy nevertheless.8 vehicles (or was it 10?) zoomed passed several small villages but all ended up at kg sg berembang.

Ramai jugak orang was my first reaction.Gua dgn selamba badak drive masuk perkarangan sebab bawak "Queen"(nenek aku daa...),2 of my sis and shaz.Dia takleh jalan jejauh.Tak larat.Sudah tua maa...

Sume boleh masuk.I was denied access.Siti tak bagi masuk.Nasik baik ada penyelamat.Di bawaknya aku pi makan!Tebaik.Memang aku sgt lapar time tu.Tapi cuak tu ada.Haish time nikah camnela...jgn tersasul sebut michelle rodrigues sudahla.

Selesai urusan cakap-cakap,diorg kuar nak makan,aunty aku hingaq tgk aku dah nak habih makan.Pastu adib sound ckp makcik panggil.Aku pon go in sebab dah dapat green light.


There she was,draped in a purple coloured baju kurung,makeup(believe it people!miracles do happen),have her eyebrows done ala ziana zain,lashes lentik nyahh oi*blink*blink*,..kalah bulu mata unta wooo.....she looked very feminine,prep and proper.Siap berselendang dan ada bunga di kepala.Awwww.....Bik Jah was there macam robin.Sidekick tebaik.Kalau geng ada sure lagi kecoh.Haaa tgk.Aku tak tipu wooo......


Haaa ni versi dah sarung cincin.Tgk muka pon tau nebes tak hilang lagi.Its caught on vid.Hehee.Kesian tunang aku....

We had our pictures taken,for most of our relatives,i mean possibly it was their first time seeing us.I stayed over for a short while for photog session.Yang lain balik dulu....pakcik aku buat hingaq.

"Woi awat hang tak balik!",jerit sambil gelak evil

"Sorii,oghang kidnap!",aku pon balas.

So this is our 1st step,so now another journey begins and I'm more than happy to go all the way with her.It know it ain't easy but I do hope urusan itu semua dipermudah.Some say this is where the real test starts.Takpela, buat dan cuba seikhlas mungkin,terbaik dan yg lain kite doa dan kasi serah to Him.InsyaAllah...kalian pon doa2 kan kami.Kalau stakat nak kondem dan ckp benda negatif tak kena tempat,just keep it to yourself ek?Bukan apa kalau silap ckp kat org sampai jugak kat kami.Lazimnya mcmtu la kisahnya.So please shut up and best fuckoff ok?Kritikan membina takpe,dialu-alukan esp to rakan2 taulan yg dah been there done that.We appreciate all the advices insyaAllah.Ini baru langkah-langkah kecik je.

Ok the ptoto credit goes to Alimin Abu Bakar http://www.facebook.com/profile.php?id=100000466834717.He was or photographer for our small occasion.

Thank you all.God Bless you guys.Salam




11 comments:

mommaholicSURI said...

CAntik tunang awak!!! :)Tahniah encik!

buih said...

ko tunang ngan sape ni?ape jadi kat anies?

wakakaka

sharkpitt said...

momma:terima kasih puan!

buih:you're shocked?!the feeling is mutual my man

Nariko said...

congrats shaq! mmg kezutan tetiba tunang.. sweet!

rawsktar said...

peah ni nak kena eh.hahahahaa.

sharkpitt said...

azie:thank you.kezutan not intended.heeee

Sasha Sharifuddin said...

hahahahahah...

sori beb..gile dah tak rawkstar dah tunangan kamu! AYU GILE BABAS!!!hahah!

whee...congrats guys...pasni byk2 berbincang dan bersabar dgn cabaran nak bina mesjid ni ok?

buih said...

aku tau la ko nak tunang, hari tu ko cakap kat aku...

tapi aku ingat ngan Anies Saturday 400.

ni sape macam Noraniza Idris ni?

rawsktar said...

hoi ni fara fauzana laaaaaaaa.

sharkpitt said...

sasha...makasehhh

thinker bell said...

hahahaha mcm noraniza idris. lawak tul ar. haha.

dude, congratulations. and anies, u look gojes. like totally gojes woman. am so happy and as usual, jealous of u two..

love u both. muahs.