Monday, January 25, 2010

updet di hari senin

carik di mana sapik!photo credit rockstar

huargggghhhh..........amat mengantok kat opis ni haaa.lepas updet blog ni aku nak semayg pastu balik!!!!!*keji bukan?*

mau taknye datang opis pagi tadi aku,kirul ngan asrol je kat dept aku.haish yg lain pi mana?so since by tgh ada yg muncul so aku decide i shud go bek home.macam tuka shift kilang la.

esok aku rasa nak EL jek.nak teman guitarist sat 400 ke jb.ada show katanya(slide show sebenanya) sebab hari Rabu ada kursus kat opis utk data processing.Best sikit org aja.Express...nak godek i'm faaking malas.Kalau bagi menatang fizikal utk aku godek aku suke.

Yesterday pi panjat.memang rasa world la.pastu gua lead climb utk route simple-simple.ok la not bad sampai jugak kat atas cuma kat atas aku dok terkelepet lama jugak sebab system yg aku wat mcm tak mantap maka kena take my time la.

meon panjat,rockstar pon panjat.rockstar bertukar menjadi rockclimber.penat jugak rupanya.kena plak ada satu route nih...mcm haremmmm jugak.

selasai manjat kami membawa diri masing-masing.aku rasa nanti rockstar jadi lebih lebih sihat dan kuat(berdasarkan updet fesbuk kesakitan dan kelenguhan di lengan akibat climbing via BB)..yg baru kenal aku sibuk dok tanya tunang ko gi mana.haish.....harap betenang kami belum bertunang lagi.harap bersabar.

aku sebenanya nak uplod gamba posing sweet sweet kami.tapi cable tepon aku tetinggal kat umah.balik la i kasi bikin.ok selamat sume!

aksi sewitt kami.amacam mcm sweetcorn tak?photo kredit aniesnye BB,tukang amik meon

Ok peah lepas ni you should come and amik gamba here on weekends apart from the "hot couple above",bersepah lagi awek hotty and this place is not hot.very shady and windy.sesuai!

No comments: