Saturday, January 16, 2010

Singa mengaum

fuhh fuhhh.....aku tgh blog republik jerung dari repubik singa Rrraawwwww.....ok intenet diorg lagi.aku salut.bukan youtube takde buffer buffer.handal handal handal.puas puas puas.

keje aku selesai satu fasa.*fuuuuhhhh*..panas woo duduk kat shipyard negara jiran nih.dahla jauh dari pekan dan town town centre.aku pon ada $10 sing dolar jek.aku tak pi tukaq sebab kalau pi tuka pon no time to jenjalan~maka misi aku utk mencari buku malaysian maverick yg di banned kat malaya so aku konsider as gagal.

so esok aku pulang.insyaAllah.maka sebab aku memandu pacuan 4 roda bapak aku,maka boleh la aku main detour detour.aku dgr vokalist kump sabtu 400 ada kat malaka.so aku nak kisitu esok sblm balik the muddy banks of kolumpo.

dah takde pape yg best utk diupdet.all work no play.just sleep and eat.

1 comment: