Sunday, December 06, 2009

hari ini rambut dia berubah wajah

Kembali ke Republik Jerung.Minggu ini adalah mundane aje. Ada satu dua insiden.Paling fakap adalah kecederaan lutut kiri akibat brek mengejut time futsal bersama ahli opis.Sebenanya since last week pastu gatal main lagi maka akibatnya hari Jumaat pi opis berjalan gaya siri si capik arahan Datuk Yusof Haslam kat TV2!Macam mana aku tau?Sebab waktu aku kat site labuan TV kat rumah sewa boleh main TV2 aje!Sangap bukan?

Takde insiden menarik yg berlaku(kalau adapon watpe aku nak cite!,P&C kate omputih)kang kot-kot aku jadi org glamer sume nak bank in mcm kes tiger woods.Sume nak amik bahgian.Ishhh....susah susah.Tak sanggup

Bebalik pada insiden lutut.aku tempet koyok merah(mcm perisa cili) konon2 efek ala heat rub.huyooo mmg pedih berdenyut-denyut tp impak dia adalah bila bukak kelak you can feel the difference woo.Kurang byk sktnya tp time apply tu.Harap bertahan.Rasa mcm kena cucuk2 dgn bbyk jarum.Berdenyut-denyut.Pastu nak bukak pon satu hal sebab kaki aku byk bulu kalau main Zaassss jek...pergh....mau gua jerit.Mcm cite model kat TV aitu yg kena wax sebadan.

Org kata Beauty is Pain.Painful la kot.

Haa....apa lagi.Oh gf saya ada style rambut baru.Tak cukup kat blog empunya blog aku pon enteframe!hahahahahaaamboih.Mestila

Haaa...nenek aku sambut bday dia yg ke 85 aini!Ada celebration uolls kat umah Chik.Semorang actually awaiting Sapik dtg dgn pasangan tapi kami ada komplot!shhhh.....

Ok sekian dulu updet dan bingkisan ringkas blog saya utk minggu ini.Time kasih kpd raqi yg banje saya makan td.







No comments: