Friday, November 27, 2009

Aku suke Ella

Di samping Shiela Majid aku rasa artis pompuan kat malaya yg aku konsisten follow is Ella.Aku suke Ella.Lagu feveret aku is Layar Impian!Tapi artis dulu-dulu best la.Vokal mantap-mantap.Ramlah Ram dgn baju ada heart besaq setempek pakai time jore lagu.Si Aishah....perghhh.vokal mmg mantap...Shima dgn lagu Teringin dia.Rock kapak jgn cite ahhhh....memang glam rock suar ketat tak benapas punya line!Habis aku main tempek-tempek link mcm kolaj kat fesbuk.





skang punya lineup kenot celen ahh bagi pendapat akulah.sama mcm kalau lagu omputih.susah jugak band skang nih nak celen yg dulu-dulu.lagu diorang tak menyentap beb!tak evergreen la.



ni pon ada....Dr Sam.Aku rasa disebalik kain kain props tu ada ganja!hahahaha....enjoy.Aku pernah terserempak dgn dia kat surau.dah lain beb.cukup lengkap dgn jubah sarban tasbih!

No comments: