Sunday, November 22, 2009

look what i found lagi

*aku amy?...hampehhhhh!!!*hahhahahahaa



*aku ngan peah jumpa org femes!billy sheehan tu beb.former mr bignye bassist la!haish baju cekelah anak sape tuhhh?*


*aku pon pernah menerajui zaman rocksta!*



*gamba time botak lepas kenduri dinna G.hahahaha....waktu tu aku lepak dgn sepasang BFF yg aku ckp mcm belangkas kt oldtown taipan!kihkihkih...adake ckp janggut aku mcm bulu pussy?sorang ckp sorang sokong.chilake!hahahha....aku dah kerop nih!gamba full kompen mengundang kontroversi!

*dok bermerengan dgn rakan taulan bmi aku


*saje tempek sebab gamba air ni cantik.kat perhentian kecil nih.view dr bot nelayan

*bukan aku dalam gamba?sapa dpt teka aku bagi choki-choki!






*khemah kasi pacak dgn matki!time pi sg sedim kat kulim.airnya sgt sejuk!



*amacam the real jihadist tak?kalau zaman sek bmi.org pelik aku ada rambut!ni time main paintball kat bukit cerakah!


*atas kat KT.yg bawah mcm org jakun!ni kat redang nih!



*atas lepak kat masjid jerantut.nak gerak pi taman negara.bawah time balik taman negara pahang dah kat kl sentral*



*tgh enroute.ni kat Kelah,Maran,Pahang.Berehat sattt.....atas gambaq dah turun...trip lain daaaa*

2 comments:

Sasha Sharifuddin said...

bila di kaji semula..aku suka kau berambut la sapik. bila ko botak..ko nampak cam lebai mane tah..

atau perogol bersiri..depending on the angle..hahahahahahah!

*walaupun dulu aku suka meraba kepala botak hang...tapi itu dulu..kini aku ada kepala suami untuk diraba bila perlu!:P*

sharkpitt said...

hahahaa....siyut jek.lebai?perogol bersiri?hahahahaa....

takpe hang ada somi.aku pon tak rela diraba oleh ko!erkkkk