Sunday, November 22, 2009

Ibu ohhh ibu =)

gamba ni amik sempena party jiha aitu.ada jek gamba kontroversi tp takkan aku nak post.bukan hape kang org jeles!hahahhaaa....

ikutkan patutnya esok mak aku ada sesi lunch dgn cik roksta.dia yg suh aku jemput pastu dia tanya bila anies nak mai,aku ckp esok,dia lupa sebab ada kenduri.pastu next week dia ckp kenot sebb kompem anies nak balik kpg utk raya.sudah tu.....

dia suh ajak pi PD sekali nanti.Agak-agak mak aku aku terpengaruh dgn Keeping up with the Kardashians kot?

Aku yg pelik......

Agaknya dia bersyukur anaknya bukan gay kot?Ibu ohh ibu....

3 comments:

rawsktar said...

ni ke yang bawak kereta merah, dan cantik dan tinggi?

teeee heeeeeeeeeeeeeeeee.

sharkpitt said...

hell yeah

Sasha Sharifuddin said...

kereta yang cantik kan?si dia tinggi je bleh harap..:P