Sunday, October 25, 2009

Hari ahadku

Alhamdulillah...

As I'm typing this.Aku tgh lalok.Saje nak amik feel nak tido pas maghrib.Gua malas kang kena qado'.

Aku selamat tak yah naik petani selatan!yabedabedu.Aitu boss aku punk'd...pergh
rasanya "Bagaikan kaca terhempas ke batu!"tatak tipu punya.Tapi kalau wakenabeb pon,i kenot fight sebb dia boss.Cip ckp ekspresi muke aku...."priceless"..cilale!

And aku pon xmo cari pasal dgn CSR sebb dia enitime boleh rekemen/request nk aku onboard.Walaupon aku flattered bak kata omputih.Gua nak amik rain check jek.

Aini wa ada sikit sakit perut.Ntah aku makan nasik kuning.Rempah ratus dia mmg memulaskan perut gua.Cirit beb cirit.Ke toilet aku.Pastu tetiba nak cebok...aik wadefakkkk?mana pi air nih.Cilake....

Gua buntu...dahla panas.Gua mmg maki hamun.Takkan nak selek bontot kat dinding?Jgn mimpi la ada toilet roll.Pastu gua temenung lama gak....wa perasan ada setan mana ntah pi tutup main pipe dlm cubicle jamban tu...pergh...nasib baik tak kering bontot gua.Tidak jenoh

Anyway,walaupon perut gua kurang enak,seturunnya dari kapal gua pi mentekedarah jugak lepas mendapatkan garam ubat utk sakit perut gua.Tekak pon loya2 tp habih gak sepinggan lebih nasik.Balik apatmen pekena yoghurt,eskrim float.Tebaik beb...tebaik.

Hari ni ada party goth.Walaupon x dpt hadir,apatah lagi menolong apa yg patut,aku dah tolong dari jauh sebaik mungkin.harap2 mereka sume enjoy!Selamat berpesta goth,main cat muke ke hape ke.Jgn sampai masuk kosmo sudah.

Gel baru lepas kol,dia tanya size kasut.Gua tak mintak!Dia nak bg.Aku pesan jgn bagi kasut formal sebb aku tak pakai.Bagi work boots/rigger boots!Aku ucap timekasih byk2 jek.Semoga rezeki ko pon bertambah kat bumi Aussie.

2 comments:

rawsktar said...

we had so muchhhhhhhhhh funnnnnnnnnnn!thanks sayangggggggggg

sharkpitt said...

sama-sama =)