Thursday, September 17, 2009

sasha pi sep aku.since aku sangap.go ajek!

1. Link to the person that tagged you and post the rules in your blog.
2. Share Raya facts about yourself.
3. Tag random people at the end of their post and include links to their blog.
4. Let each person know they have been tagged by leaving a comment in their blog.
*tak mahu...lantak sapa sangap buat!wakakakaaa!*


a) Favourite Hari Raya SongNamed the singer and title of the song.. Find the song in in youtube and post it here. Sing along to the song as you answer the rest of the questions...

fakkk malas gile.aku suke lagu raya klasik.yg baru tak bleh blah sangat.sekarang aku mood dendang perantau.amacam?


b) Happiest Memory of Hari Raya
pergh...ronda kampung pi kutip duit raya!hahaha...best.kampung mana?kampung "Paris".ok fine......perlis indera kayangan.skang dah tukar darul sunnah kot?*wadefakkkkkk

c) Saddest Hari Raya
........tak dapat beraya?hahahaa.....go figure.beraya dalam coveral kaler oren.since aku dapat kaverol kaler hijau kuning aku consider baju raya aku.

d) Worst Hari Raya
ulang soklan nampak

e) Favourite Kuih Raya
JEM TART!hahahaa

f) Favourite Thing to Eat during Raya
lontong and lodeh lam.and her laksa johor.balik perlis suke makan ketupat palas dgn rendang manis tok ngah!hehe.

g) A must have during Hari Raya
makananla!?kamon

h) Normal First Hari Raya activities
mandi and besiap ke masjid.time tak leh drive aku ikut mak bapak.now dah boleh drive pi masjid bawak mak and tok and sisters.bapak pi awal.dia ada clan masjid dia.selalu tak gi kubur pas solat raya sebb pi a day earlier.sometimes much earlier sebb pi wat cleanup and bersihkan.alahhh tak raya pon aku pegi jek.mak suruh pi cuci kubo.

i) Mail or emails raya cards
kad raya snail mail is the shit.time aku study aku bagi kat sume lecturer aku.

j) Favourite Raya Movies
entah.tak layan tv time raya.pi bejalan

k) When do you start shopping for Hari Raya
tak releven.next......

l)Duit Raya...a must have or not?
keje is a must give to me.bertuah ye korang?hahaha......

m) Friends I'd like to know about their Hari Raya experiences
sume yg reti sambut raya.yg dah tulih tak perlu.

No comments: