Saturday, September 26, 2009

Aku dalam bloglist Bai.So aku kena sep!

Di sep oleh bai!*ok fine aku akui hakikat kebosanan tahap cipan.Pastu "Ctrl" aku dah longgar.Nampak sgt selalu digunakan.Hoyeh

1. Apakah yang sedang anda lakukan sekarang?
Menjawap soklan sep-sep tag bai ni hah.

2. Kalau boleh, apa yang anda ingin lakukan sekarang?
Kemas barang,amik pasport aku kat agent.pi epot beli teket balik kl.sampai kl kol anies pastu ajak pi Bali terus.*gile wishful thingking.

3. Apakah nama neighbour anda yang anda tahu?
Kalau neighbour belah kiri*ngadap gate* is uncle Lai and aunty Jenny.Belah kanan aku lupa nama aunty tu.tapi aku kenal.2-2 tak garang mcm Ahso jiran bai

4. Bilakah kali terakhir anda bercuti dengan rakan-rakan/ahli keluarga/perempuan simpanan/lelaki simpanan/ seorang diri?
lama dah tu.tak ingat.

5. Jika tiada orang di sekeliling anda akan..?
korek idong sedalam mungkin dgn penuh nikmat.wadefak

6. Warna langsir kegemaran anda adalah..?
saya suke blinds.tak gemar langsir

7. Apakah perangai rakan anda yang anda paling menyampah?
yg perangai macam sampah.hahahaa....rakan ke tu?

8. Siapakah rakan anda yang paling kelakar?
Susah soklan ni sebb rakan2 aku ramai gak yg kelaka
*in no particular order sebb aku tkmo korang terasa..hahahaa
Riched
Hadri
Matjo
Noorismawati Ishak(sama mcm jawapan rumet and bai)
Epol

9. Yang paling tak kelakar pulak?
entoooh

10. Anggota badan anda yang paling hot?
Leher, time demam sangat panas(curik jawapan bai)

11. Anggota badan pasangan anda yang paling hot? (*feedback pembaca blog anda kepada jawapan anda adalah tanggungjawab sendiri heheh!)
Bulu kaki mcm gorila!wakakakakaa

12. Siapakah celebrity yang anda paling suka tengok kat red carpet?
soklan ni tak releven.next

13. Apakah perkara yang anda wajibkan kepada semua pasangan anda lakukan kepada anda?
Skip skip skip!!!!

14. Adakah mereka suka melakukannya?
skip skip skip skip.....

15. Perangai anda yang anda paling tak suka?
Kadang-kadang laju jek nak potong ckp org.heheheee...buruk perangai buruk.tp aku rasa ada improvement

16. Perangai anda yang anda paling suka?
Tahap kesabaran yg agak tinggi

17. Kalau anda boleh belasah sesiapa sahaja pada masa sekarang, siapakah orang yang anda nak belasah itu?
Aku rasa nak C4.tebabooooooo

18. Kalau anda boleh pilih apa-apa kerja, apakah kerja yang anda mahukan sekarang?
Fabricator pastu masuk monster's garage

19. Jika anda seorang yang sangat kaya dan dibenarkan memelihara anak-anak ikan, siapakah yang anda akan pilih untuk menjadi anak-anak ikan anda?
Ikan koi!aku takmo bela anak-anak ikan.baik bela anak yatim ke.anak org susah ke.

20. Adakah anda bahagia?
Alhamdulillah....

Dengan ini aku tag buih,sasha,roksta,mamaholic,amad,hadri...sapa2 yg lain nak buat oso digalakkan.boleh aku mengisi masa lapang membacanya.lalalalaaa

No comments: