Wednesday, August 05, 2009

Search kena Research~Memang tak berbaloi

Konsert ini telah di review di sini dan sini.Aku berkongsi sentimen yg sama dgn pendapat di sini dah sini.Maka aku tak perlu komen.


*gambar ditangkap oleh en buih.objek adalah saya dan teman wanita.kamera nad punya rockstar seludup


*sure cari langsir lama kat rumah.spandex sapa diorang balun?mana dapat kasut aliph?

Diorg kena belajar dgn orang-orang tua ini.Ini baru BERBALOI!




*konsert ini tak rock.peah anda mmg rock!sekian pesanan penaja

Kalau ada konsert kat awan lagi.Tak payah pergi.Hampa.Pergi awan besar lagi baik.Boleh makan nasik kukus dgn satay hj samuri.

2 comments:

Hadriegas said...

ari sabtu aitu aku p ceramah hassan ali kat penchala...syok lg search aku rasa..

sharkpitt said...

erk....tu no comment.

hassan ali mcm dah x best jek.tp time dia bg khutbah kat gombak time kite belaja tu best.