Thursday, August 06, 2009

Bile hutan Kelah memanggil



Semlm azan kol aku.Dia tanya bile aku pi miri.Aku ckp aku tak tawu!Lalu dia menjemput ikut rombongan utk ke Kelah.Ajakla Anies(kalau ko tak ajak pon aku nak bawak...hahaa).Nak bawak kengkawan dia pon boleh.Ajak bebudak rumah dia sekali pon takpa sambung Azan penuh semangat.Kite gerak hari Jumaat next week...mlm(Pagi sabtu la tu)...kata Azan.Sabtu petang turun pastu balikla.

Ishh....bestnye.Mahunye(aku ada ke kat sini?oohhh....)


*wak dgn aku placing




*gamba ni mcm impose jek


*ni main-main baring-baring lepas tu cross la lurah tu


*tukang brek.penat!!!


*cak cak cak!!!ade aku kesah?

tu sume gamba dolu-dolu.zaman sekolah bmi

Sekian aje dulu.Kalau sesapa nak pi main amik gamba oso best!pastikan pakai kasut yg tapaknya tebaik(kasut getah/kasut menoreh is the shit!....crocs oso tebaik...sendal boleh ikat-ikat ada velcro pon is the shit too)

Bawak air yg cukup utk naikla.pastu sampai atas tu tkpe masak jek air lain~kalau bawak stove.Gerenti naik pastu turun sure badan terasa fit,solid dan gagah.kejap jek naik "5 minit"...hehee

1 comment:

rawsktar said...

MTV World Stage : Live in Malaysia. 15.08.09. Sunway Lagoon.