Tuesday, July 14, 2009

mereng kerapu kepunden parang sekeper

jeng jeng.

aku blog kat epot mekdi labuan.

tanda?

aku di darat!

aku rasa hyper.mybe sebb tkmo pikir badan aku ni dirundung kegatalan yg melampau ini~janji boboi adalah tidak gatal dan gatal.kire bagus tu!

haaa....aku tau apsal.sebb obat yg aku makan ni patut wat aku ngantuk!sebb melawan dia bg efect yg oppsite.

tadi aku pi klik aku blog ninie yoga.aku klik kat link yg ada kat page my daling.kalau budak STF suke tulih camtu eh?

ikut naluri memori aku aku pon rasa budak tkc ada tulisan sepesen dia.hah?sile jawap.

aku skang becinte dgn budak pesantren ok.

nampak gayanya ada bibit2 kepulangan nih.rasa keseronokon sokmo!rasa teruja!macam lanun nampak darat punya feeling!

aku delirious nih.sah....

6 comments:

Sasha Sharifuddin said...

ye..aku selaku budak tkc mengaku..tulisan kami sepesen...

aku telah inquire dgn source budak stf sendiri..mereka pun mengaku..

kalo tkc tulisan panjang-panjang..stf pulak bolat-bolat sedikit.tapi yang common antara kami..kalau huruf 'e' dan 'r' bersebelahan..pasti bersambung.

ape kene mengena..jangan tanya.

tapi spekulasi aku adalah...sepanjang 5 tahun kami disana, kami cuba meniru gaya tulisan senior kami.begitu juga dengan junior2 selepas kami.maka akhirnya, ia menjadi tulisan turun temurun...

soklan..adakah anda otw pulang ke kolumpo?

buih said...

ape bangang sangat tiru tulisan?

sharkpitt said...

buih:sampai sekarang aku tak compute.mungkin krisis identiti

sasha:masih belum boleh pulang.saya didarat kerna perlu medical attention.

Xul said...

Selagi boboi tak gatal gatal, kira bagus arr jugak. Bila mahu pulang kawan?

sharkpitt said...

saya tak sure lagi la kawan

Sasha Sharifuddin said...

peah..

tah..

like i always say..jangan persoalkan ape yang dilakukan masa muda..