Wednesday, June 10, 2009

kaedah menghilang kebosanan apabila gf berada di KL



siap-sedia pasukan!kite akan pergi menjala



naik bot sume!naik naik....gerak!



ni highway yg kitorang lalu pepagi...sekilas pandang



positioning balingan jala guna GPS (sebenanya tegk muvi beramai-ramai!)



balingan mantap oleh jenal dan krew



hasil yg baik cip!



sudah petang masa utk cabut!!!!



jangan lupa posing-posing poyo!!!





sekian saje aktiviti nelayan pada hari ini.gamba2 lain ada kat fesbuk!

gua dah edit title supaya catchy......ukut saranan gf di KL!oh yeahhhhh

5 comments:

rawsktar said...

patutnye title entry ini ialah:

kaedah menghilang kebosanan apabila gf berada di KL.

huauahauhaua. title mesti catchy. hahahahahahahhahahahha.

bukan i yg ckp.

Sasha Sharifuddin said...

saya suka gambar posing poyo...memang poyo..tetapi lucu..

syabas! inspector-ji..syabas!

Field Engineer Mangkuk said...

kenapa aku kena kerja jauh2 dr kawan2 poyo aku.......

sharkpitt said...

darling:dah tuka title catchy....amacam?

sasha:yes kami mmg poyos....angin laut

FE mang:tu la...sapa soh pi tkot

di ampunk said...

bagus. sayang aku mmg bagus. hihihihihi.