Saturday, June 20, 2009

Kaedah menhilangkan kebosanan apabila berada di laut dan gf melarikan diri ke vietnam

1st:Baca blog gefren

Ke-2:Baca koleksi pantun gampang anak en sobri kat blog dia~tp blog privat nasib korangla

3:Gelakla sorang sorang dalm kabin yg sempit ini

4:Pergi ke galley/mess untk makan buat kali yg ke-7(kat sini sehari 6 kali makan)

kelima:main bukumuka

6:masuk store utk amik barang-barang seperti deer skin glove,respirator dan yg sewaktu dgnnya

ke7even:percubaan updet blog tanpa arah tuju atau motif

8:tongkang sebelah ada org bela ayam.apsal pukul 0345 hrs ni dia berkokok?time zone lain kot ayam itu

sekian dulu.aku lapar balik!

3 comments:

Sasha Sharifuddin said...

jahat kan gf kamu...

pegi vietnam punya pasal..dia telah tidak layan saya di gtalk..penat saya online kerana dia..

*padahal aku baru start keje minggu ni..bosan nak gosip tapi tidak dilayan!*

Field Engineer Mangkuk said...

sapik, aku gi labuan jugak nanti. tunggu aku, jangan abihkan makanan!

rawsktar said...

oit sashhaaa..


gua kena siapkan report tau..sobsss.

sapikk.miss uu.