Thursday, April 23, 2009

menghitung hari

hampir berlalu sudah hari khamis.dah nak masuk jemaat.

gf aku sibuk dgn keje dan nak exam.jadi tak perlula aku kaco dia.

kalaula dh clear timesheet aku kan best sebb
aku boleh pi sabah naik feri 3 jam.
pastu aku nak pi sekolah belajar menyelam.
pastu aku boleh sopping dgn raut wajah yg riak dan tenteram.
aku boleh tido jek kat chalet cikai memana dan belajar menyelam dgn alatan selam

tapi
tak...aku rasa masuk duit gaji bln ni
pastu time sheet bln ni tak buat lagi
so sure masuk next month punya gaji

tapi ok jugak sebb
balik boleh lalala berdasarkan timesheet yg lalu

tapi bila aku balik?

laptop aku pon dah mereng.nasib baik OS lagi satu berjalan lancar

nilah dia bile sangap ckp sendiri sorang-sorang...takot tak?

1 comment:

anies said...

terimaksih sbb memahami gf anda.