Friday, April 24, 2009

kalau tk boleh tido

Dah sangat pg buta.aku tak boleh tido.anjing kat sebelah howling.aku tau dia comel tapi suke sangat menyalak kat org tak tentu pasal.tadi aku nak tembak dgn air tapi tak kesampaian pastu plak zamir pon ckp tk payahla.so aku akur.

aku masih kat labuan.memandangkan aku ni tak kuasa melayan tempat jolokan babes,boobs and booze nih.aku mmg terperuk jek kat umah.ptg2 tu kuar gak pi cr roti canai ke.aku ngan zamir kuar utk makan and urm urm....makan lagi.pastu balik zamir main game.aku main fesbuk dan buatla kuiz yg patut.

barang2 rumah and job sume kitorang dah susun.rumah ni tiap2 kitorg sapu.toilet pon kitorang cuci sekali.ptg aku siap sapu laman lagi.hoh,mmg sesuai sgt kitorg ni dibuat menantu?mahu tak?kah kah kah

hah diam pon hanjeng itu.ni kire dah masuk jumaat.dah lama aku tak pi semayg jumaat sebb jumaat lain aku kat atas bot.so xde alasan melainkan tetiba kena balik tp tak lojik sebb next week patut balik tp mana teket kami?

rasanya ptg kelak nak drive to the seaside.kalau nak kata cekout chicks to macm tak lojik.myb tgk je kot.aku ngan zamir bukan kaki sewiit sewiit ala2 mat rempit ke,abg bas stop ke,kutu rayau ke.bak kata mak aku...tak gentle.

bunyi balik hanjeng itu....ahhh abaikan.

awek aku tgh serabut dgn report dan exam beliau.kalau tepon ckp kejap2 jek.nada dia pon seriyes jek.so tk perlula aku kaco.

rafiqa dah nak gerak ke brussels,belgium.

gel dah balik aussie dan terpaksa meniggalkan other half beliau kat malaya.pergh the sacrifices people make.gua salute beb!!!sebb cari makan ajek.nanti cukup duit aku kesana utk bercuti hora hooray.tula dulu lu nak nikah aku nak pi sana tak bagi.time tu pakcik kayoo woo.skang tak ~lalala~...aku pon nak kawen gak.so kena bercermat.

byk jgk member lama sekolah bmi yg aku call tanyo kabar.sume dok kata aku masyukkk jek.aku aminkan ajek.walhal biasa ajek.aku redha aje org doakan kemasyukan aku.aminnnn....korang cubela ckp kawin cepat ke.ok jugak tu.

anjing dah diam.iskh iskh...sangapnye.aku nak kena try tido...dia bunyi balik.ok selesai merepek.

No comments: