Sunday, March 01, 2009

Leaving on a jetplane

Actually it started with a comment over at Rafiqa's blog aka Thinking Box celah mana thingking dia beb?Aku rasa patut tukar ke tema emosi naik turun.blogspot.com.Jangan marah sis!?ngeh ngeh

I think it is Sapet engagement?I think.Not sure either its on Sunday or Saturday.I had to cancel all plans for Saturday because my cousin got engaged.I was supposed to be elsewhere by now but fortunately I'm around on solid land.

Anyway,getting back on track,Rafiqa(subject of this entry) is leaving on a jetplane but pending B&W?Thanks to Nini big annoucement on FB.Heh riuh sekampung!!!

Gel is coming back for his reception.Though I was honoured of being his bestman,and Eza too is keeping tabs and wants be to be there on their bigday,I hope and I pray that I can make it!InsyaAllah.Gel pon dah lari dok Aussie.Takpe bro aku paham pengorbanan hang.

Raqi left for Panama.I did an entry for him.He said he is coming back for a short holidays.Don't forget my hot latino!kah kah.You wish!Kalau hot aku rasa Beloved pon setuju.ngeh ngeh.Ni statement nak kena piap.Ngeh ngeh =P

Mr Anonymous,is off to Abu Dhabi.Uhuk jugakla.I wish you well Bro.Dia tak bagi tulis nama lagi.Kepada wanita single dia single jugak.Cepat sebelum terlamabat!

But is good to know that we have friends around the globe because dengan duit yg cukup utk bayar tiket plane dan tumpang tido di rumah mereka semua.Maka inila cara berjimat.Macam kumpulan yg nak ke Jakarta itu....Malah kalau ada nikmat makan free sure lebih terbaik.Ehem ehem...Peah plak nak pi Bandoeng.Haish...jeles bangat sih!Duty calls ni leceh jugak.

Beloved pon ada Rumet kat states.Shaza(kazen aku) nak pi states jugak.Sesuai sekali utk kesana.


World Cup kat Africa.South Africa kot?Umah Uncle Rashad kat sana.Tapi kalau nak pi World Cup lagi layan berkampung kat luar stadium.ngeh ngeh.Jangan lupa main cat-cat muka.Especially kat fan Holland dgn Argentina tu!!!

Aku rasa kalau pi Denmark boleh tumpang umah Achu aku.Since aku pon pakai software EIVA yg berasal dr Denmark.Tapi aku rasa sana sejuk sgt.Aku pon tak cukup lemak.Tgkla kalau sampai...

Tapi last last aku kat sini.Ngeh ngeh...haih.Takpe nanti aku goKita berusaha dan berdoa dgn gigih.InsyaAllah

Aku still tak puas hati tak dapat ke Perlis utk rock trip.hurmmm takde rezki.Anyway,I'm waiting for my new contract to be issued.Alhamdulillah.

3 comments:

Anonymous said...

Go Oranje. Heheh. Semoga kita dapat ke sana!!yahooo!!

Salah seorang pemain holland iaitu Ansterdamn telah cedera. Sila jemput dia untk makan.

thinker bell said...

oit shaq. selamba nak rename blog aku. huhu tu sume aku nyer thinking ape. heheh.

while am still young and single, ape salahnya merantau. i bet everyone felt the same way kot. :D

sharkpitt said...

tak semorang seadventur itu.

but you being you.just go!best tuuu......

i'll try not to be single and go jalan2.more fun!hahahaaa