Saturday, January 10, 2009

hari sabtu yg tidak produktif

hari ini hari sabtu 10 jan 09.saya sedang belog dr rumah en leepas sebb ibubapa,bibik dan adik-adik ke kajang ke rumah adik saya yg dah kawin tu.saya pulang dr sebis keta lalu terperangkap di luar.jadik sebb malas ke rumah aunty kat ss lain saya ke rumah en leepas kat ss19 jugak.

sepatutnya hari saya diplan begini.bgn pagi dan pegi rock climbing dgn ateng dan abe.malangnya saya bgn dikala tgh hari!*buruk perangai sila tampar sedas.jgn spank sebab i got no butt

jadi saya pon bgn dan terus mandi gosok gigi dan yg sewaktu dgnnya.saya bgn lambt sebb lepas main futsal semlm saya pulg dan tgk dvd jay bond quantum of solace.kesian aston martin tu.baik bagi aku kalau nak bawak camtuh.lagi satu kalau beli keta alfa pon boleh keja aston.so kesimpulannya alfa tu pon power jugak.

so setelah bgn dikalau matahari terbit dan bersiap dgn alatan climb utk climb,bigboss aka bpak suruh pi servis keta sebab dia kata bunyi pelik.jadi akupon akur sebab keta yg tu jugakla aku yg jd tukang bawak.aku pon pegi ampunk.bunyi tu sebb water pump.pomen ckp next sevis baru tuka sebb timing belt due sekali.so tak payah waste on labour service.then aku pon balik dah agak petg.so aku pon cancel la nak pi climb.

ateng dan abe yg kata nak climb pg kat nanyg wall pon gerak ke damai sebb nanyg tutup utk some charity climb event.diorg tak pi pagi pon.kat tghari jugak.hampeh disitu.tkpe insyaAllah esok hari Ahad aku pi panjat bersama diorg.turut mengundang Anies.

Hari ini juga aku tidak mencalat kerna Anies ke Melaka.Aku tidak turut serta kerna circumstances tidak mengizinkan.aduyai....

anyway highlight of today adalah lauk makanan tengahari kangkung goreng belacan dan juga ketam masak cili itu amat melazatkan.aku makan dgn mengikut nafsu sekali!oyeah...

aku masih tidak kelaut lagi.hari senin jumpa org dr s'pore pasal brg survey,aku sepatutnya ke laut sekitar bln 2 tp dgr mcm bln 4.so kalau delay mob lagi delay demob?camne nak kawen weih?tapi...ada pulak si boss ckp nak anta aku balik ke miri pasal air tugger.jadi utk bulan mendatang sila jgn pow aku ok!hahaaa...tunggu hasil tangkapan laut dalam.sekian

chiss...aku masih sangap.WAaaaaaaTEEEEttteeeeeeeeee..............toooot!jom ZZZzzzzzzzzzzzzz lagi.

2 comments:

AskAmad said...

start kayuh lah jom!

rawsktar said...

harini produktif kan?yawnnnnn.