Saturday, January 17, 2009

ahad lepas ke sabtu arini

okeh ahad lepas lepas sabtu yg tk produktif.hari ahad lebih produktif.aku pi climb dgn anies+eiman,geng dan ajep.eiman si kecil merengek rengek utk panjat.kami comply.sebab semut dia pon takut nak naik tinggi tinggi.rujuk sini ok?

So fast forward after a hectic week.yes pretty hectic and tak joging pagi sebab peah injured(dan juga the weather agak sejuk melampau lalu aku terpaksa tido balik sesudah subuh!*excuse yg lame bukan?)

Arini aku pi sungai pisang membawa anies,geng+teman dan meon dan juga ahli veteren seperti abe dan azan...oh ye matjo!*aku still tak dpt terima dok bmi 3 thn tak pi sg pisang?apakah?

so plan nak bertolak jam 11am.macam biasa disebabkan janji ala-ala yahudi yg kami sume sedia maklum....flexi gitu...kami sampai ke sg pisang kol tgh hari.so kami pon bertolak melayari dan menyusuri sungai...heh...so kami pon sampai.pastu apalagi...gantung hammock,ada yg pi terjun then makan nasik yg tapau kat restoran denyutan lidah!*enak dan murah...kat gombak aka gambok!

ada yg terjun tiruk,ada yg hampir lemas*termasuk aku....ada aksi cannonball dan juga ada yg beraksi berenang hanjing di kawasan cetek!kuang kuang....

pastu pastu kami pi damai wall.perghhhh meriah sungguh sungguh!nampak gaya business ateng makin tip top.bagus...bawak lagi pelancong dr s'pore!hahahaaaa.....mari siphon duit mereka.hidup ateng!

anyway,hujung minggu yg produktif!esok boleh rest?heh....climbing anyone?

3 comments:

buih said...

saya udah mula berlari semenjak seminggu yang lalu pak.

pegi badminton jogging, gi darus jogging, gi jamming pun jogging...

rawsktar said...

saya mau! bergantung kepada kejayaan menyiapkan report.

sharkpitt said...

kenapa tidak diajakku?berlari pagi?jom!