Sunday, November 30, 2008

30/11/08

Takut...seram...teruja!Aku nekad aku nak harungi.Macam aku harungi kehidupan di laut jauh dari famili tercinta, kengkawan rakan taulan dan YES aku dah ketemu Si Dia!

Aku tak nafikan the ups and downs.The challenges ahead.Sebb aku ni nelayan laut dalam bak kata Si Dia.Cuak beb.Usaha doa tawakal yg konsisten itu je harapan aku.Harap2 kengkawan pon saport apart from famili saport.

Doa-doakan lah jugak.Pelisss.......

Senang aku nak balik kampung nanti.

Sasha would be happy too.You feel me sis?

3 comments:

Sasha Sharifuddin said...

yeargh!!!!!!!!!!!!!!!!!

I FEEL YOU GUYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

raya tahun depan aku balik kuantan laaaa tapi!

takpa..tahun selepas itu turn ke perlis....raya sakan!!!!!!weehooo!!

buih said...

eh hello, nak melembik, lembik gak ...tapi blog jangan diabaikan..

sharkpitt said...

takkan abai belog...lembik kengkadang.jiwa aku still kental pecks.that i can assure.

shaq=sinbad.

seaman...no worries