Sunday, September 28, 2008

Berkelah di pantai yg indah!

Lagu:Berkelah di pantai yang indah

Berkelah di pantai yg indah,
Bermacam acara di gubah,
Bermain dan berkawan-kawan,
Bermandi dan bersuka,

Ada yg bla bla bla....

Analisa:
Maap aku dah lupa.....mengorek memori silam adik aku pon tak berjaya(aida dan alia)
Asma sekolah agama takde kelas muzik. At least they should teach music. Islamic music would be good too since music is fitrah manusia.Fitrah manusia utk berhibur tu ada cuma dalam konteks agama tu mcmana?ntah aku pon tak tau.patut diajar...tak gitu?itu pendapat aku..anda pula bagaimana?

Lagu ni bagus....untuk happy and appreciate beach.aku suka beach jugak.Tapi tak pulak dimasukkan unsur appreciatian for nature esp pasal kebersihan.Patut masukkan unsur kebersihan sikit.Tak pon cikgu muzik kena explain pasal menjaga kebersihan pantai lepas kelas tapi kena make sure sesuai dgn approach umur kanak2 riang disamping tugasan yg suruh lukis kat dalam buku latihan atas kosong pastu kat bawah dia ada garis-garis?sapa ingat buku nombor berapa?lain sekolah lain kod number buku....aku SRKSJ....sapa ingat sila comment!

Sekian.


No comments: