Monday, July 14, 2008

udara,darat,laut


http://www.paintball-command.com/Images/wall04_800.jpg

huyoo...aku dah bertemu hobi baru yg menarik cukup untuk dimasukkan kedalam senarai hobi-hobi aku.aku klasifikasikan udara,darat and laut.

aku suka climb mcm monyet tapi aku bukan monyet.cuma kaum-kaum stone monkeys,ada jugak yg eja stone munckys.ni aku kira hobi udara aku sebad dok tergantung.aku bukannya ada lesen terbang
(shafik101~iye sesungguhnya kau tak boleh terbang!hahahaaa)
(shafik2~no he can't fly!)

ni pulak hoby daratan.well,i do practice kenjutsu.kenjutsu?
(shafik101~kenjutsu is art of the sword aka samurai..paham?older than kendo!i am a brown belt level and subject to a 2nd stage test for black belt level.no we don't have a coloured belting system.nak gb org mudah paham sikit....)
oso jeng jeng jeng tadi gua sudah kena racun main paintball....hullamak tak tipu baik punyaaa....jungle war fare kat bukit cerakah!huyoooo byk cilaka punya wooooo!!!hahahha.....so maka tak jadila aku nak menggalak dlm arena mointain biking sebb min tembak2 lagi best!hahahaha

laut~gua suka pantai dan sungai.oleh itu...alamak
(shafik1234~boss lu silap tajuk la patut kasi taruk....batu,darat and air!)
(shafik~lu tak paham beb...itu mcm nilai nilai estetikla....artsy fartsy ala-ala artis gitu)
(shafik 3456~alah boss...lu lukis ikan serupa itik...apa artisnya...)
(shafik~bikin panas.....!gua head....SOT!ops...)
(shafik101~sah bawak mimpi mcm waktu dia climb kat overhang tak lepas...ngigau beb!)
semlm cousin aku pi diving kat tioman laki bini....;ergh jelesnye aku....hai saba jela mencari keje....dapt keje baru korang tau....hahahaaa

but back to reality,guess what romi said(romi is my kenjutsu sensei who happens to be a paintballer as well)actually quote"korang ni main paintball ni sebb loser ni.....gersang...!"(shafik~hahaha....hit the nail to the coffin nih!)..aiyaa.....ahahhaa..there is some truth though.me and my buds mcmdlm cite Failure to Launch....hahahaaa

hullamak i oso got to know anies is also a fan of ella.yg aku tau aku ngan irina mmg hantu sikit dgn ella.ELLA RAWKS!ARE YOU ENJOY!!hahahhaa....maaf ella.we love you still ...so aku juga akan bakal melinkkan anies dlm blogroller jam aku.so sekian aje blogsikasi ku yg terkini utk tatapan umum.aku harap korang akan terus mensupport kehendak aku utk bekerjaya mcm korang....

bak kata zifi "BAIK PUNYAaaa.........!!"
satu lagi kenyataan yg aku nak bgtau...aku takla hensem mcm pelakon filem tu....tapi manis tu ada....hahahaha
(shafik12345~amboih!nak upcret jugak!)

2 comments:

rawsktar said...

aik..camana ko tau aku suka ella nie??hahaha.bila ko tau??aku bangga menjadi peminat ella..hahahah.kalu ada konsert ella, bgtau aku. kita gi sesama.walaupun dia kena banned..i dun care. hahaha.ella gedik santai!!

sharkpitt said...

bila zaman ella kena ban?