Tuesday, July 15, 2008

gundah gulana


http://blogs.targetx.com/slu/MadisonStarinieri/lonely.jpg

Wahaha...dgn tiba2 aja aku rasa teruja walaupon elina choli telah melabel karya penulisanku yg tak agung itu(kerna keAgungan itu sesungguhnya milikmu Ilahi) sebagai poyo aku pasrah dan tetap gumbira setelah berduka lara bagaikan kacha yang terhempas ke batu...serpihannya berserpih-serpih merata-rata ke seantario dunia.kalau mamat number tu kira ku rasa dia tentu dpt memastikan point of origin.apakah benar?maaf sidang ridaksi...kibijakankan dalam arena ilmu hisab adalah terbatas anda boleh rujuk sahabat karib ku si rafiqa yg mempunyai ijazah sarjana buah kanna dlm arena matematik.

menjawap komentar saudari anies yg bertanyakan bagaimanakah aku tahu dia gemarkan Ella dan bukannya Abu Bakar Ellah?laa....dia jugak yg tulis dia suka Ella.sebab tu la aku tau.

sebenarnya hari ini pada kadar terbitnya mentari di ufuk timur,ku gagahi menaiki kudaku aka Sang Wira Aerobek 1.6Gli utk ke sek universitas utk ambil cek bersama wanita yg ku cuba ku tambat hatinya kembali tp pendek kata tak dapat2 setelah kucuba.akhirnya,elok saja ku mengaku tewas...barangkali perasaan gundah gulana dalam meneruskan adventur aku dalm kehidupan terhenti sebab adventur itu terbatas dlm menjadi runner ibu...kadangkala bigboss...kadangkala makcik...kadangkala adik...kadangkala nenda...kadangkala rakan taulan yg juga pelbagai bentuk benjolan hadapan belakang sisi panjang pendek besar dan kechil.....kerja yg kucari masih belum memanggil.kata ibu sabarla nak!setibanya mungkin berderet-deret....itula.dalam ku membantu rakan taulan timbul juga rasa hollow dan dark abyss dalam hati ini.jiwa tidakla kosong kerja ubat bagi jiwa kosong mudah!solat dan mengaji....

barangkali kitaran kosmos...moodku terumbang ambing bagaikan kapal tidak bernakhoda....aduss aduss...merepek kerepek pepek sungguh entry ku kali ini.bukan apa sekadar utk menghibur hatiku yg gundah!

hooray horay bergumbiraa....sama sama....lalalalalalala lala*ini adalah petikan lirik lagu yg aku pon tak tau tajuknya*

cek project ku berjumlah rm500 nampaknya harus dipulang ke sekola kerna namaku dieja bunyinya begini....huruf kaf sudah hilang!jadila SHAIK....masyaAllah...sudah hampir sikit dgn sheik tp lazimnya lebih menjurus pada SHIT!najis najis....erm alahai....cobaan

keterujaan aku kini lenyap kembali dan aku ditemani bunyi sang kipas, kedinginan malam...now aku feel lonely....

3 comments:

rawsktar said...

ahahahahh..cemana nama ko boley jadi shaik tu pun aku tatau.bengap gile sapa yg tulis cek tuh.heehehe.lonely itu ialah salah satu phase dlm hidup nway.heheh.deal with it.aku mcm bagus.

buih said...

aku sahkan kau separa gila.

sharkpitt said...

sedikit gila itu penting!hahaa...