Saturday, July 19, 2008

hakikat


http://www.dcc.uchile.cl/~etanter/reality.jpg

aight,peah said i'm going nuts and bonkers!ok guys too have hormonal imbalance(shafik says~yeah right!alasan...)

my 1st session of interview with SONY went pretty well(shafik101~alhamdulillah!).whatever comes along just go grab it and give it a shot.insyaAllah its gonna be worth it!haha...i'm still praying and hoping i score the dubai prospect and my long list of other applications in the oil & gas,construction,power plant.i feel i'm more suited in these field probably due to my adventurous nature but bonda said chill dude...God knows best(shafik123~dia takdela ckp mcm tu,but she means that way!Tuhan tahu apa yg terbaik untuk hamba-hambanya)(shafik678~beb lu dah apply kat 50 company tau!hahaha....)(shafik~ye saya amat bangga dgn pencapaian itu!)

a recent ceramah by dr hasan ali enlightened me on love.iye kasih sayang.haaa....ok hari tu aku komplen pasal percubaan menyangi org tapi ala-ala cinta kasih sayang tak terbalas....orait sebenarnya aku dah paham konsep sayang org tapi mcm tak sayang...sebab itu yg sebaiknya..so bila org tu sayang org lain and dia avoid doing such things yg skarang mcm normal love birds buat(mcm not being affectionate,pegang situ sini,peluk sakan ke dll etc bla bla yadda yadda bing bang....still i'm no angel!)(shafiknakal~tau takpe!) and decide to keep it for the time...itu tanda kasih sebenarnya.itu yg sebaiknya dan sebetulnya.so aku pon rasa happy dgn jayanya(shafik101~boss ni slow la!)

so kepada sidang ridaksi para pembaca, mcm biasa aku akan terus mencari keje dan membanyakkan lagi peluang.so i do hope i can land and build a steady and suitable career.kalau dapat fly...lagi sronok.so i can build a base and i can have people visiting me and i can take them jalan-jalan where ever i am la.if possible la....(shafik101~angan-angan bos dikala bulan mengambang!)boleh banje ramai org.kengkawan and lagi-lagi familia aku!ish best best.

No comments: