Tuesday, April 26, 2011

shake your bon bon

Wahlauweih wahlauweih wahhhlauweihhhh!

Hampir sebulan aku dah keje kat sarekat baru.Alhamdulillah things are picking up.Aku dah rasa macam best.Aku hanya menunggu duit gaji sebab aku pokai miskin hina.So bolehla aku baya hutang puitang.Maka tak boleh joli katak.Tapi kalau korang byk duit lepas dpt gaji jgn lupa klik sini la.....promo promo. http://www.shawlsfabs.blogspot.com/.

Ok dlm minggu ini jugak....beberapa hari lepas dan juga minggu lepas.Mood adalah tahi.Macam pompuan PMS.Aku easily annoyed.Paling aku annoyed gile adalah tweet pasal anak 24-7 mcm org lain takde anak.Fakkkkk.Nasib baik takde cucu cicit.Sure nak tweet jugk.

Disamping itu aku rasa mood macam tahi sebab sexually deprived.Tapi hal rumah tangga tak boleh nak elaborate.Saje nak kasi saspen.Muahahaaaa.

Ok next adalah aku takde idea......*melopong*

oklah babai.Aku nak coba tulis topik lain.Sekian keep on rocking!pfffttttt



No comments: