Friday, March 25, 2011

Surarumah bernama Sapik

Kebelakangan ini aku rasa macam things agak slow down.Kurang adventure nya tapi but wait wait...ok anyway mmg agak slow.

Perlajanan idop ala adventure aku byk berkisar tang lautan biru so sebb lama tak jumpa laut maka aku rasa agak restless jugak.Nak pi holiday tapi sucks sebab dah 2-3 bulan ni asik dok pokai je.Maklumla pekerja buruh ada cert tahap macai mcm aku ni kena selalu pi kelaut barula kaching mcm nelayan.Lagi kerap turun lagi world.Kengkadang bini aku terpaksa hulor.Walaupon aku rasa sad and pathethic tapi lumrah idop mcm tu.Kengkadang dok atas kengkadang dok bawah.Syukur itu perlu sebb kat luor sana bersepah lagi org yg lagi susah.I heart u!*sambil menepuk dada dgn gaya hiphop yg tak keterlaluan*

Ok tapi adventur aku beralih ke arah dapor 823.Pergh mmg best.Sebab aku pemalas dan rebel aku jarang pi opis lately.So aku jadila "Mr. Mama".Masak,kemaih rumah bla bla(kecuali lipat baju,seterika itu plg pantang).So adventure aku samada masak kurang masak,termasin,tertawar dan yg sewaktu dgnnya.Tapi syiok woo bila tgk bini dan anak angkat *rupa dia mcm singa sikit,rambut kembang*makan.Kenkadang ada rakan2 243 singgah jugak.

Ok next up,aku dah tak sabo2 nak tuka keje ni.April ni start.Aku turut berangan nak beli moto lepas amik lesen full aku.tapi tu utk episod tahun depan.Bab sukan permotoron ni wife aku lagi power.Aku like I said lesen pon xde.Tak merempit berzaman tp what the heck belasah jela.Minat laa wei.Dulu time kecik2 mak aku tak bagi.Ni dah besau takpela.So kalau aku menggelabah memula tu,biasala.

So dapur sapik FTW and moto power wifey FTW.so okla.Kalau ayy ok sume,aku nak beli 2 bijik moto so kami boleh pi ride memana macam ala motocycle diaries.pffttt.Wife saya suke moto honda cb400 berengine VTEC.kawan aku yg dok s'pore ckp kat sana moto ni glamer pastu nickname dia super 4.ni gamboran kasar


Aku dpt yg ni dulu jadila harga dia 20k katanya.Next year mai mesia.Kat sini depa buat yg besar 690 and 690R

Tghari ni aku stuck at home.Aku nak makan "foul moudammas"...basically its humus la cicah roti sure WIN ni.Actually ni canned punya but I've actually studied the recipe kat tv yg channel makan2 tu....AFC*lama tak tgk astro sebb xde*....senang jo.its basically mashed chick peas with olive oil and some put in cream.

okla aku nak jemor baju.Cuaca panas ni.

3 comments:

mommaholicSURI said...

Kalau saya nak hantar suami saya kursus dengan awak bleh? *wink* :)

sharkpitt said...
This comment has been removed by the author.
sharkpitt said...

mari anto..sila sila