Sunday, December 12, 2010

Masa dah almost time

Anies dah balik kampung.So boleh la aku berfoya-foya!hahahaa.Tulah sapa suruh you balik kampung!Sapa! *EEEMMMOooo*

Sebenarnya En Kamardin suruh anak beliau pulang.Takkan nak fight kot.Ayah suruh anak kesayangan pulang.Urusan kat sana kena kasi setel maaa.....kang tak ngam pulok!Majlis dah dekat ni *Dag Dig Dupp*

Wah wah wah.Ok dah nak kawin dah ni.Baru jugak nk sink in.Persiapan kitorg standed mcm org lain kawin.documentations,baju,khemah,kad bla bla bla....skala dan bajet jela tak sama.So mmg kompem la masuk Nona atau majalah Pengantin.

Semlm aku dah tulis tapi tak publish.Mmg karangan hanjeng habis.Tapi sebab hanjeng sgt so aku tak post la.Aku "SAVE NOW" aje.

Ankle kiri aku agak berdenyut sebb kena tackle.Sakit woo.Membe gua pesan janji lutut tak goyang takpe.*Errr*,aku tak paham.Maklumla naive dan innocent.

*Pfftttt*...kena lagi sebijik *PROFANITIES*...ohh (Newcastle boh lagi satu laa!)

Berbalik pada karangan,haa where was I,ok anyway so my readers which is mainly made up of my friends mehla makan kenduri.Aku tak plan nak kawin lagi.Lagipon kalau kawin lagi selalunya org mmg tak buat kenduri sebb x dpt authorization dari pelbagai pihak.

So harap-harap kawan-kawan doakan kami bahagia dan majlis kami berjalan lancar.Kalau nak bagi hadiah barang sejuta dua takpe turut diterima.RM,US atau EURO.Rupiah,baht tak mainla.Saya juga berharap dpt menjadi somi yg baik dan mampu membimbing isteri *cuak wooo*...InsyaAllah


So saya akan berkahwin dgn Yuhainis Kamardin pada 17/12/2010 lepaih Isya' .Kena tulih because I sucked at dates(and also direction).Gambar di atas saya rompak kat blog anak buah dia.Sangat hallah hallaaahhh halllaaaah kan?

Pfftttt kalah 3-1.Tahniah Newcastle.Boo Liverpool.Tapi I still support you

2 comments:

Sasha Sharifuddin said...

eh eh!dah limited time kitorg nak sesi JMP/gosip ngan kau sebelum ko menikah niii!ko bila balik perlis?

sharkpitt said...

saya balik paris pada hari khamis ptg.